tisdag 8 oktober 2013

Ruggugglorna !

I Fredags var det dags för TattooMania 2013.
 Var uppe en stund & pratade med Thomas som skulle
tattuera våra ruggugglor krama massa människor
som jag inte sett på läääänge, ja vissa faktiskt 1 år sen.
 
Träffade nya bekantar & massa skratt blev jag ve =)
 
Kvällen blev tidig då min huvudvärk gav sej till känna
& ringningar/susning i öronen ökade..
Fast jag var där,bara det är ett plus.
 
Sov sju kvart i timmen & sen var det lördag !
Tattoodax!
 
Storyn bakom ruggugglorna är att som Anka så
ruggar jag & helt sonika när jag inte mådde bra
& visste att jag inte skulle orka vara med ute i svängen
som innan så fick Nettan helt enkelt gå i ruggskola.
Så under denna tid har hon varit min ruggstandin..
 
Iden kom upp att vi skulle föreviga detta,,
Så det gjorde vi!

 
Rugguggla & Bitch är bara komplimanger =)
Tack fina för att du är du!
 
Lördagen förflöt & jag hade jätteskoj sen blev jag ttrött !
 
Hade väl förmodligen nån skit i kroppen för nu ligger
jag här med feber, nostäppa & frys..
Tur jag kan sova & dricka bort skiten..
 
Men fina ruggugglor har vi =)
 
Tack Thomas för snyggt arbete.
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Tack själv älskade Ankan för att du är du!

    SvaraRadera